İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü  İl Sağlık Müdürlüğü  bünyesinde görev yapan personellere yönelik bağımlılıkla mücadele eğitimi verdi 

SİİRT HABER - 19-01-2026 19:19 329 kez okundu.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü  İl Sağlık Müdürlüğü  bünyesinde görev yapan personellere yönelik bağımlılıkla mücadele eğitimi verdi 

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü  İl Sağlık Müdürlüğü  bünyesinde görev yapan personellere yönelik bağımlılıkla mücadele eğitimi verdi 

Eğitim kapsamında; madde bağımlılığı türleri, bağımlılığın birey ve toplum üzerindeki olumsuz etkileri, erken farkındalığın önemi, bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliği ile önleyici ve koruyucu çalışmalar hakkında kapsamlı bilgilendirmelerde bulunuldu. Ayrıca sahada karşılaşılan vakalar üzerinden örnekler paylaşılarak, bağımlılıkla mücadelede izlenecek yöntemler ve doğru müdahale yaklaşımları ele alındı.

Program, soru-cevap bölümü ve karşılıklı görüş alışverişi ile sona ererken, eğitimin sağlık personelinin farkındalığını artırarak bağımlılıkla mücadele çalışmalarına katkı sağlaması hedeflendi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ANAYASA MAHKEMESİ ÜYESİ AKÇİL’DEN İL JANDARMA KOMUTANI ÖZMEN’E ZİYARET

ANAYASA MAHKEMESİ ÜYESİ AKÇİL’DEN İL JANDARMA KOMUTANI ÖZMEN’E ZİYARET

24-06-2026 - SİİRT HABER

VALİ KIZILKAYA BAŞKANLIĞINDA TARIM SEKTÖRÜ İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

VALİ KIZILKAYA BAŞKANLIĞINDA TARIM SEKTÖRÜ İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

24-06-2026 - SİİRT HABER